Home » Bez kategorii » Jak tworzyć content wideo?

Jak tworzyć content wideo?

Poniżej znajdziecie mój komentarz do najnowszego raportu wideo, który opublikowała newsrm.tv . Raport o contencie wideo pokazuje jak trudno jest tworzyć ciekawe treści na potrzeby w sieci. Prawidła tworzenia materiałów z tradycyjnej telewizji w sieci przestają obowiązywać. A oto mój komentarz do nowych trendów na rynku wideo i raportu pt. „Tradycyjna telewizja nie ma szans na sukces w sieci”:

„Branża Public Relations odznacza się komunikowaniem i budowaniem świadomości marki. Dzięki niebywałemu postępowi nowoczesnych technologii zmieniły się formy tej komunikacji. Coraz częściej odchodzi się od tradycyjnych kanałów i sięga po nowe rozwiązania. Jednym z takich innowacyjnych narzędzi jest wideo PR.  Wykorzystanie informacji w postaci wideo może zdynamizować przekazywaną treść, a także przyczynić się do uproszczenia jej dystrybucji. Tego typu wiadomości w prosty sposób można udostępniać na portalach społecznościowych, blogach oraz stronach firmowych. Każdego dnia napotykamy na newsy przekazywane w formie wideo czy to w telewizji, czy na portalach informacyjnych. Należy jednak pamiętać, że rozpowszechnienie jakieś informacji wymaga atrakcyjności treści, którą chcemy przekazać. Odbiorcy takich komunikatów w pierwszej kolejności zwracają uwagę na aspekty rozrywkowe, a dopiero później na zawarte w nich informacje. Jednym z ciekawych pomysłów na wykorzystanie treści wideo w komunikacji jest użycie ich w działaniach e-mailowych oraz w kampaniach content marketingowych i reklamie natywnej. Informacje prasowe urozmaicone materiałami wideo wyróżniają się pośród tysiąca wiadomości zalewających redakcyjne skrzynki i zwiększają szansę na odczytanie ich przez odbiorcę.  Zastosowanie nowoczesnych technologii wideo cieszy się coraz większą popularnością. Tego typu komunikacja pozwala na lepszy kontakt z klientem i zaprezentowanie siebie w innowacyjny sposób. Ważne, aby wykorzystanie nowoczesnych narzędzi było zawsze przemyślane i uświadomione pośród wszystkich pracowników firmy. W związku z rosnącym w ostatnim czasie zainteresowaniem materiałami wideo można stwierdzić, że treści przekazywane w tej formie stają się nieodłącznym elementem strategii marketingowych. Coraz częściej oferujemy naszym klientom przygotowanie materiałów poradnikowych i newsowych wideo dysponując przy tym profesjonalnym zapleczem dziennikarskim i sprzętowym”.

Cały raport do pobrania tutaj